Event αύριο στο Μέγαρο επίσκεψη Gates

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Jan 28 03:30:32 EET 2008

On Mon, 2008-01-28 at 00:34 +0200, Thanos Kyritsis wrote:

> Τα πεζοδρόμια δεν ανήκουν σε καμιά Αστυνομία και σε κανέναν Δήμο. Αν 300
> άνθρωποι ή έστω "φίλοι" επιθυμούν να βρίσκονται πάνω σε ένα πεζοδρόμιο
> κάπου, κάπως και κάποτε, δε νομίζω πως χρειάζεται ειδική άδεια από
> τις "Αρχές" για να το κάνουν αυτό ....

Η εξασφάλιση άδειας για μια συντονισμένη διαμαρτυρία σε συγκεκριμένη
τοποθεσία νομίζω πως είναι η ενδεδειγμένη τακτική.

Η άποψή μου είναι ότι, εφόσον το HELLUG θεωρεί τον συγκεκριμένο τρόπο
διαμαρτυρίας ως αποτελεσματικό και εφόσον είναι και θέλει να
αντιμετωπίζεται ως μια ομάδα σοβαρών ανθρώπων και όχι ως μια ομάδα από
"hot heads from the undagroundz", τότε ενεργεί πάρα πολύ σωστά.