dist-upgrade σε Debian testing: προσθέτει «άσχετα» πακέτα

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jan 26 19:39:09 EET 2008

On 2008-01-26 17:35, Giorgos Michalogiorgakis wrote:
> <snip>
>>

> Το τελευατίο νομίζω ότι θα λειτουργήσει αν έχεις στο /etc/apt/apt.conf
> τις ακόλουθες γραμμές
>
> APT::Install-Recommends "false";
> Aptitude::Recommends-Important "false";

Ναι το έβαλα τελικά στο /etc/apt.apt.conf και δούλεψε. Ευχαριστώ...

By the way, «ανακάλυψα» και το

	aptitude why package_name

που σου δίνει όλη την αλυσίδα εξαρτήσεων. Το κακό ξεκίνησε από το
brasero που χρειαζόταν το libnautilus-burn4 το οποίο με την σειρά του
πρότεινε το gnome-mount το οποίο εξαρτώταν από το libeel2-2.20 που
πρότεινε το app-install-data... :-D

	# aptitude why app-install-data
	i   brasero           Εξαρτάται από libnautilus-burn4
	p A libnautilus-burn4 Συστήνει      gnome-mount (>= 0.4)
	p   gnome-mount       Εξαρτάται από libeel2-2.20
	p   libeel2-2.20      Συστήνει      app-install-data