dist-upgrade σε Debian testing: προσθέτει «άσχετα» πακέτα

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jan 26 16:27:33 EET 2008

On 2008-01-26 15:18, DJ Art wrote:

> Το πώς μπορείς να το δείς τελικά δεν είναι και τόσο πολύ το "θέμα" έτσι
> όπως το θέτεις στο subject :)  (πάντως γίνεται :-P) [0]
>
> Διότι, όχι, το Debian testing δεν προσθέτει "άσχετα" πακέτα.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αν πρόσεξες στα πακέτα που θα προσθέσει που λέει πως θα προσθέσει το
synaptic και το app-install-data τα οποία μου χτύπησαν στο μάτι, γι'
αυτό και η ερώτησή μου.

> Το θέμα όμως είναι πως δε θα έπρεπε να σε νοιάζει (ειδικά σε ένα
> dependency-based distribution). Απλά πάτα ΟΚ, Yes, Enter, Click, I
> agree ή οτιδήποτε σου κάνει prompt να ξεμπερδεύεις.

Αυτή είναι η τακτική μου αλλά το synaptic στη συγκεκριμένη περίπτωση
«παραπάει» κατά την προσωπική μου γνώμη. Δεν πρόκειται για κάποια
βιβλιοθήκη ή κάτι βοηθητικό αλλά για ένα πρόγραμμα που δεν θα το
χρησιμοποιήσω ποτέ.

Ψάχνοντας -σύμφωνα με τις οδηγίες όλων σας, και ευχαριστώ- λοιπόν ποια
πακέτα ζητούν τα δύο αυτά βλέπω πως:

	# apt-cache rdepends app-install-data
	app-install-data
	Reverse Depends:
	  libeel2-2.20
	  gnome-app-install
	  adept-installer

	# dpkg -l gnome-app-install adept-installer libeel2-2.20
	un  gnome-app-install         <κανένα>
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με adept-installer.
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με libeel2-2.20.

Αφού τα adept-installer ΔΕΝ είναι εγκατεστημένα γιατί το βάζει; Τι
σημαίνει πως το "desired" status του gnome-app-install είναι unknown;

Ομοίως για το synaptic έχω:

	# apt-cache rdepends synaptic
	synaptic
	Reverse Depends:
	  update-manager
	  software-properties-gtk
	  libeel2-2.20
	 |gnome-main-menu
	  gnome-app-install
	 |gnome
	  aptoncd
	 |apt-watch-gnome
	 |apt

και το status αυτών:

	ii  apt                       0.7.9
	un  gnome                     <κανένα>
	un  gnome-app-install         <κανένα>
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με update-manager.
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με software-properties-gtk.
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με libeel2-2.20.
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με gnome-main-menu.
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με aptoncd.
	Δε βρέθηκαν πακέτα που να ταιριάζουν με apt-watch-gnome.

Αν κατάλαβα καλά την όλη δουλειά την κάνει το apt που θα πρέπει να
«φέρει» μαζί του και τα update-manager, synaptic, κτλ. Και πάλι αυτό το
unknown τι σημαίνει;

> Αν φοβάσαι πως μια μέρα θα μείνουν ορφανά πακέτα, υπάρχουν άλλοι
> μηχανισμοί να τα αντιμετωπίσεις ...

Όχι δεν φοβάμαι αυτό. Καθαρίζω το σύστημά μου αρκετά συχνά. Απλά
προσπαθώ να «ελέγχω» το τι μπαίνει στο σύστημα με την έννοια πως δεν
θέλω παραπανίσια πράγματα και βιβλιοθήκες από άλλα DE που δεν
χρησιμοποιώ. Επέλεξα το Debian και το Xfce γι' αυτό το σκοπό.
Διαφορετικά θα χρησιμοποιούσα το Ubuntu... ;-)