USB scanner από τα παλιά

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Jan 24 18:12:07 EET 2008

On Thu, 2008-01-24 at 00:18 +0200, George Notaras wrote:
> Αν έχει κανείς κάποιο από τα παρακάτω scanner:
>
> Genius Vivid Pro USB
> Primax Colorado USB 19200
> Visioneer OneTouch 7600
> Visioneer OneTouch 6100
> IBM IdeaScan 2000 USB
> LG Electronics Scanworks 600U
>
> και γενικότερα κάποιο με chipset E3, τότε μάλλον ήρθε το πλήρωμα του
> χρόνου για να δουλέψει!
>
> ... to be continued

Λυπάμαι που θα δώσω ένα ξερό link, αλλά έχω ξοδέψει ΠΑΡΑ πολλές ώρες με
αυτό.

Μέχρι προχθές ήξερα όποιος έχει κάποιο από τα παραπάνω scanner ή
τελοσπάντων κάποιο με τσιπ Ε3 (έχω το Primax Colorado USB 19200), δεν
μπορούσε να το δουλέψει με 2.6.χ πυρήνα και με libusb, καθώς ο υπάρχων
driver (http://viceo.orcon.net.nz/) χρειαζόταν αποκλειστικά πυρήνα
2.4.Χ.

Φαίνεται πως κάποιος δούλεψε πάνω στον driver αυτόν και πρόσθεσε
υποστήριξη για libusb, οπότε πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πυρήνες
2.{4,6}.Χ. και sane-backends-1.0.14.

Το παράδοξο της ιστορίας είναι ότι δεν είχε γίνει ποτέ επίσημο release
αυτής της δουλειάς(!!!), με αποτέλεσμα εγώ να το ανακαλύψω πριν μερικές
μέρες μεσω ενός άσχετου blog post, ενώ θα έπρεπε το scanner να δουλεύει
από το 2004! Ο λόγος που είχα κρατήσει το scanner ήταν επειδή δεν το
ήθελε κανείς, έστω και τσάμπα, καθώς ακόμη και η εγκατάσταση των drivers
στα Windows ήταν προβληματική.

Άλλαξα κάποια πράγματα σ' αυτό το patch (που δεν έχουν σχέση με τη
λειτουργία του Viceo backend) ώστε να μπορεί αυτό να χρησιμοποιηθεί με
το τελευταίο sane-backends-1.0.18 και έγραψα ένα spec file για γρήγορο
installation μέσω RPM.

Το modified patch (1.0.18), ένα SPEC file για RPM packaging, ένα έτοιμο
σχετικά-generic RPM, το original patch για 1.0.14, καθώς και λεπτομερείς
οδηγίες για το πώς θα εγκατασταθεί και ρυθμιστεί το σκαννερ υπάρχουν
εδώ:

http://www.g-loaded.eu/2008/01/24/viceo-backend-for-sane-with-libusb-support/

Το Primax Colorado USB 19200 δουλεύει καλά.