Protasi gia programming mailing list

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jan 22 11:11:52 EET 2008

On 2008-01-22 10:37, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Έχω μια απορία για προγραμματιστική τεχνική σε Python, και πιστεύω ότι
> στην lgu υπάρχουν άνθρωποι που θα είχαν χρήσιμες απόψεις να εκφέρουν.
> Όμως, θα ήταν off-topic.

Εγώ θα ήμουν χαρούμενος αν εκτός από τα «συνηθισμένα» flamewars
μιλούσαμε και για programming στην lgu.  Δεν είναι off-topic -- σύμφωνα
με την άποψή μου -- αρκεί να είναι για προγραμματισμό σε UNIX κι όχι σε
[insert random Windows ανέκδοτο που νομίζει ότι είναι OS].

> Από την άλλη, δεν θέλω να γραφτώ σε κανένα comp.lang.python, όπου θα
> γίνεται ο χαμός, προτιμώ μια μικρή κοινότητα σαν την εδώ.

Μπορείς να διαβάσεις από gmane το comp.lang.python :-)

> Και να μην υπάρχει περιορισμός σε γλώσσα, καθένας να ρωτάει ό,τι θέλει
> για τη γλώσσα της αρεσκείας του.

Αν με αφήνετε να «βασανίζω» ελεύθερα τους C++ fans, εγώ είμαι μέσα!