Protasi gia programming mailing list

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jan 22 10:37:46 EET 2008

Έχω μια απορία για προγραμματιστική τεχνική σε Python, και πιστεύω ότι
στην lgu υπάρχουν άνθρωποι που θα είχαν χρήσιμες απόψεις να εκφέρουν.
Όμως, θα ήταν off-topic. Από την άλλη, δεν θέλω να γραφτώ σε κανένα
comp.lang.python, όπου θα γίνεται ο χαμός, προτιμώ μια μικρή κοινότητα
σαν την εδώ. Τι θα λέγατε για κάτι σαν programming at lists.hellug.gr;
Προτείνω να επιτρέπεται οτιδήποτε έχει να κάνει με προγραμματισμό,
εφόσον υπάρχει κάποια σχέση με Linux/Unix (δηλαδή συζητήσεις για VB θα
είναι off-topic, ενώ συζητήσεις για Python θα είναι on-topic ακόμα κι
αν δεν είναι Linux-specific). Και να μην υπάρχει περιορισμός σε
γλώσσα, καθένας να ρωτάει ό,τι θέλει για τη γλώσσα της αρεσκείας του.