Laser εκτυπωτής σε linux

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Mon Jan 21 12:34:45 EET 2008

Καλημέρα,

Έχω τον  Epson EPL 6200 (Όχι τον L) εδώ και 3 χρόνια ο οποίος δουλεύει μια
χαρά, ( έχουμε 3 τέτοιους εδώ), με όλες τις διανομές που έχω κατά καιρούς
δοκιμάσει στο γραφείο ( Ubuntu - SuSE - OpenSuSE).

Πιο παλιά είχα δοκιμάσει κάποιες άλλες σειρές 'L'  με SuSE linux  τότε αλλά
δεν δουλευαν καλά και κάπου είχα δει οτι αυτοί οι printers  ήταν κατά κάποιο
τρόπο 'limited' - ήταν σίγουρα πιό φτηνοί από τα αδερφάκια τους.

Φιλικά
Νίκος Λαδής