Laser εκτυπωτής σε linux

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Jan 20 20:49:29 EET 2008

On Sun, 2008-01-20 at 13:02 +0200, Harris Kosmidhs wrote:
> Καλημέρα.
> Θέλω να αγοράσω ένα φτηνό laser εκτυπωτή για το σπίτι.
>
> Έχω δει τους παρακάτω:
>
> Samsung 2010PR
> http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=23&category=69978130&product=1030280

Έχουν γράψει λάθος το μοντέλο (ελπίζω η τιμή να είναι η σωστή!).

Πρόκειται για τον: Samsung ML-2010R
Υπάρχει driver από τη Samsung: http://tinyurl.com/2jx3de

Δεν ξέρω κατά πόσο καλά δουλεύει σε linux με τον συγκεκριμένο driver,
αλλά θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό το ότι ο κατασκευαστής διαθέτει drivers
για linux.

Σκέφτομαι κι εγώ για laser, ιδιαίτερα τον συγκεκριμένο, αλλά επειδή δεν
έχω ξαναχρησιμοποιήσει τέτοιον, θα ήθελα να ξέρω (απευθυνόμενος σε
όλους) τι γίνεται με τα toner. Το κανονικό έχει 89EUR!

ΥΓ: Εκ παραδρομής, είχα στείλει αρχικά το μήνυμα μόνο στον Χάρη, οπότε
το ξαναστέλνω και στη λίστα.