Re: Laser εκτυπωτής σε linux

Διαλεκτή Βαλσάμου kokolist at gmail.com
Sun Jan 20 13:30:21 EET 2008

Έχω τον Samsung ML-1610 και δουλεύει μια χαρά, νομίζω είναι εντελώς της
ίδιας οικογένειας με τον 2010, οπότε τον συνιστώ. Ο EPL νομίζω ήθελε ντε και
καλά παράλληλη που τον είχα δοκιμάσει παλαιότερα, αλλά τελικώς δούλευε.

Όλα αυτά με τον πλέον κλίκι κλίκι τρόπο, δεν χρειάστηκε περισσότερη
προσπάθεια.