Device owner

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Jan 18 12:12:30 EET 2008

George Notaras wrote:

> Ίσως να υπάρχει εκεί «προκαταβολικά» ώστε, αν κάποιο προηγούμενο rule
> σχετικό με τα tty περιέχει κάποιο άλλο option, να μην αναιρείται από το
> υποθετικό OPTIONS="last_rule" χωρίς "+". Αλλά αυτό είναι μια υπόθεση.
Πιθανότατα... είναι το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό...

> Γενικά υπάρχει «Πολύ Νόημα» - στα rules. Αναρωτιέμαι όμως γιατί ένας
> χρήστης να χρειάζεται να περνάει αυτή τη διαδικασία προκειμένου να δώσει
> τα permissions που θέλει σε μια συσκευή.
Ξέρω γω; Ισως γιατί δεν βρήκαν καλύτερο;

> [...]
> KERNEL=="tty[0-9]*",            GROUP="tty", MODE="0620",
> OPTIONS="last_rule"
> KERNEL=="vcs|vcs[0-9]*|vcsa|vcsa[0-9]*", GROUP="tty",
> OPTIONS="last_rule"
> KERNEL=="tty0",                 SYMLINK+="systty"
> KERNEL=="tty[A-Z]*|pppox*|ircomm*|noz*", GROUP="uucp"
>
> Αυτό που έχει να κάνει με το ttyS0 είναι το τελευταίο, το οποίο δεν έχει
> ούτε := ούτε last_rule.
>
> Το δικό μου rule αρχικά ήταν:
>
> KERNEL=="ttyS0", SUBSYSTEM=="tty", OWNER="nut", GROUP="nut", MODE="0600"
>
> το οποίο ήταν στο τέλος. Το ttyS0 δεν έπαιρνε σωστά owner/group (nut),

Τώρα αμα σου πω ότι έβαλα το debian μου την γραμμή όπως την έδωσες σε
αρχείο στο τέλος τέλος και παίζει τέλεια;

Μάλιστα πήρα όλο το output του grep σου το πέταξα σε ένα αρχείο και μετα
έβαλα σε ένα άλλο αρχείο αλφαβητικά επόμενο την μοναχική γραμμή με το ttyS0.

Και πάλι παίζει ....

> Ευτυχώς, δεν φαίνεται να υπάρχει 3ος. :)

Και όμως.... θα έπρεπε βέβαια όποιος το κάνει να του γίνει μύνηση για
κακή χρήση υπολογιστικών πόρων αλλά

Ορίζεις ένα

LABEL="MYENDINGLABEL" στο τέλος του τελευταίου αρχείου
και μετά βάζεις σε ένα rule ένα GOTO.
Ετσι πηδάς ένα πλήθος από rules μέσα στο οποία μπορεί να έχεις βάλει εσύ
αυτό που θες.
Ευτυχώς πάντως όντως δεν δείχνει να υπάρχει official 3os τρόπος να γίνει
 αυτό που λέγαμε εξαρχής.

> Είναι και για μένα ενδιαφέρον, αλλά νομίζω ότι η ενασχόληση με το udev
> είναι κάπως άσκοπη.
>
> Τελικά, νομίζω ότι το Σωστό(ΤΜ) για την ώρα είναι να μπουν τα custom
> rules σε ένα αρχείο πρώτο στην ιεραρχία και, επιπλέον, σε κάθε rule να
> προστίθεται το OPTIONS="last_rule" ή να χρησιμοποιείται το ':='
> operator.
>
> Αν έχει κανείς αντίρρηση, ένσταση, τεκμηριωμένη αντίθετη άποψη, ας την
> πει τώρα! :P
Εχω έχω... θεωρώ ότι πρέπει να τα βάζουμε στο τέλος χωρίς κανένα
override clause και μετά να κάνουμε debug γιατί δεν παίζει... :-P

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074