Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jan 18 12:11:17 EET 2008

Thanasis wrote:
> Μια ιστορία που δείχνει το ποιόν της M$, και από τότε σε τι εκτίμηση την
> έχουν στην αμερικανική κυβέρνηση...
> Οπότε κάτι κορόιδα (για να μην το πω χειρότερα) σαν και μας ψάχνει.
>
> http://www.iwethey.org/ed_curry/
>
> In 1994, Microsoft received its first, and as of this date (08-23-2000),
> *only* United States governmentally approved security rating for Windows
> NT...

Psemma, opws blepete edw pera.
http://www.commoncriteriaportal.org/public/consumer/index.php

Kai sygkekrimena gia ta windows, katebaste ayto edw pera kai deite thn
hmeromhnia tou certification :

http://www.commoncriteriaportal.org/public/files/epfiles/ST_VID4025-VR.pdf

Kapou eixa petyxei kai mia lista me ta TCSEC Evaluated products, alla
den th briskw pia. Eixe endiaferon.

Epishs, 8a prepei na 8ymaste oti o orismos ths "asfaleias" s'ayta ta
protypa einai poly sygkekrimenos, en anti8esei me ton orismo ths
asfaleias pou xrhsimopoioyn oi entopioi edwdimoi kai apoikiakoi GKOUX
GKOUX "security consultants", o opoios teinei na perilambanei th Zwh, to
Sympan kai ta Panta, analoga me tis ekastote anagkes (tou "security
consultant").