Device owner

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Jan 17 17:54:33 EET 2008

On Mon, 2008-01-14 at 12:56 +0200, Alexandros Kosiaris wrote:

> Κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει κάπου ένα OWNER := και GROUP:= στα rules
> στο fedora σου για αυτό δεν έπαιζαν αυτά. Εσύ απλά τα έκανες override
> κάνοντας το := πιο πάνω(και σωστά γιατί πιο κάτω δεν θα έπαιζε).

Αν και ειλικρινά δεν θέλω να με απασχολούν πράγματα όπως το udev, όχι
επειδή δεν αξίζει, αλλά επειδή θεωρώ δεδομένο ότι, όταν ένας χρήστης
ορίζει ένα custom rule, είναι επειδή μάλλον θέλει αυτό να ισχύσει και
όχι να παρακαμφθεί από τα default rules, είδα ότι δεν υπάρχει το ':='
operator στα default rules του fedora, αλλά το:

..., OPTIONS="last_rule"

το οποίο μάλλον κάνει την ίδια δουλειά (έτσι δείχνει, δεν το έψαξα).

Οπότε, τώρα έχουμε 2 τρόπους να κάνουμε αυτό που θέλουμε και άρα υποθέτω
είμαστε διπλά πιο ελεύθεροι, δημιουργικοί και καινοτόμοι από ό,τι θα
ήμαστε αν υπήρχε μόνον ένας τρόπος.

:)