Iceweasel/Firefox with JavaScript enabled => CPU load 100%

Nikos Kouvaris nkouba at gmail.com
Wed Jan 16 10:51:21 EET 2008

εχω παρατηρησει αναλογο προβλημα στον firefox στo Ubuntu 7.10 gutsy.
Δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι κολλαει με τα flash.
Βεβαια δεν εχω δοκιμασει να δω τι γινεται με αλλους browser.
O opera ειναι μια καλη λυση παντως.

2008/1/15 Thanasis <thanasis at asyr.hopto.org>:

> δευτερόλεπτα

> Επίσης και το (πολύ καλό):
>

>    Flashblock
>
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/433
>

> --

Nikos Kouvaris
Statistical Mechanics and Non-linear Dynamics Laboratory
Institute of Physical Chemistry
NCSR "Demokritos" 15310 Athens, Greece
tel: +30 2106503658
fax: +30 2106511766