Iceweasel/Firefox with JavaScript enabled => CPU load 100%

Giorgos Michalogiorgakis giorgis.m at gmail.com
Mon Jan 14 11:37:12 EET 2008

> [...]
> έως ότου το κλείσω, συνήθως με force quit.
> Αντιθέτως όταν δεν είναι enabled το JavaScript σε Iceweasel ή/και
> Firefox το CPU-load φτάνει το 60-100% και μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα
> ξαναπέφτει σε πολύ χαμηλή τιμή, έχει δηλαδή φυσιολογική συμπεριφορά.
> Το εν λόγω πρόβλημα:
> - Απαντάται και στα 2 συστήματα (ubuntu και debian).
> - Πρωτοεμφανίστηκε πριν από 1-2 μήνες, χωρίς να έχω κάνει κάποια αλλαγή
> εκτός των συνηθισμένων upgrades, έως τότε όλα δούλευαν καλά!
> - Μήπως έχει σχέση με flash ή κάτι σχετικό; Ρωτάω διότι το πρόβλημα δεν

Αν και δεν είναι ακριβώς λύση, μπορείς να χρησιμοποιείς το adblock plus
https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/1865
για να μην κατεβάζεις ενοχλητικές διαφημίσεις καθώς και κάποια flash
που ενδεχομένως να σου προκαλούν το 100% cpu usage.

Επίσης με το No script
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/722
μπορείς επίσης επιλεκτικά να μπλοκάρεις scripts που σου προκαλούν 100%
cpu usage χωρίς να απενεργοποιήσεις καθολικά την Javascript.

> Έχει παρατηρήσει το πρόβλημα άλλος?
> Που μπορεί να οφείλεται?
> Υπάρχει λύση?
> Η απενεργοποίηση του JavaScript δεν είναι λύση διότι απαιτείται για
> αρκετές δουλειές.

Σε debian sid δεν έχω πρόβλημα αλλά κάποιοι άλλοι χρήστες debian είχαν
πρόβλημα, κοίτα και αυτό το νήμα
http://www.mail-archive.com/debian-user@lists.debian.org/msg503629.html
δυστυχώς χωρίς λύση.

--Γιώργος