Ελληνικός τίτλος σε αρχεία pdf

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Wed Jan 9 23:03:06 EET 2008

Καλησπέρα σε όλους

Έχω μερικά αρχεία pdf, που δημιούργησα με σάρωση κάποιων περιοδικών. Για τη
δημιουργία τους χρησιμοποίησα τα convert (μετατροπή από jpg σε επιμέρους pdf)
και το pdftk (για ένωση των επιμέρους αρχείων).

Ως εδώ καλά. Θα ήθελα στη συνέχεια να ορίσω κάποιες από τις ιδιότητες των
αρχείων (τίτλος, θέμα κλπ.). Ενώ μπορώ να το κάνω -πάλι με το pdftk- με
αγγλικούς χαρακτήρες, όταν χρησιμοποιώ ελληνικά, βλέπω κινέζικα.

Οι εντολές που χρησιμοποιώ είναι οι
	pdftk file.pdf dump_data > file.info
	echo "InfoKey: Title" >> file.info
	echo "InfoValue: Ελληνικός τίτλος'  >> file.info
	pdftk file.pdf update_info file.info output file1.pdf

Δοκίμασα να κάνω recode utf8..iso8859-7 file.info, αλλά και πάλι... κινέζικα

Μήπως έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα;

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html