Σοβαρό πρόβλημα με χαλασμένα RAID-1 partitions

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Tue Jan 8 00:42:06 EET 2008

Thanasis wrote:

> Please replace in all above hda with hda[123..] and hdb likewise with
> hdb[123..] as appropriate. :-)
> Νύχτα γαρ...

Εβαλα τον δίσκο με τα RAID partitions ως slave σε ένα σύστημα Linux.
Bootάρει κανονικά όμως λίγο πριν το prompt για login ξεκινά πάλι τα
μηνύματα :
[.....]raid1: hdc2: resacheduling sector 8
[.....]raid1: hdc2: resacheduling sector 16
[.....]raid1: hdc2: resacheduling sector 24
[.....]raid1: hdc2: resacheduling sector 40
[.....]raid1: hdc2: resacheduling sector 72
[.....]raid1: hdc2: resacheduling sector 80
και πάλι από την αρχή
Μπορώ να κάνω login και να δίνω εντολές (με δυσκολία βέβαια).
Εδωσα εντολή για mount όμως τώρα άρχισε να
Οσο περνάει η ώρα, η συχνότητα των μηνυμάτων αυξάνει.
Σκέτος εφιάλτης.
Περιμένω ακόμη για καμμιά καλή ιδέα αν υπάρχει.