Σοβαρό πρόβλημα με χαλασμένα RAID-1 partitions

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Mon Jan 7 13:55:34 EET 2008

Apollon Oikonomopoulos wrote:
> Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά!

> Κατά πάσα πιθανότητα παρέδωσε το πνεύμα ο hda. Αν μπορείς, δώσε ένα
> smartctl -a /dev/hda μπας και το SMART δώσει περισσότερες πληροφορίες για το
> τι συμβαίνει, αν και μάλλον ο δίσκος θέλει αντικατάσταση. Επίσης καλό θα ήταν
> να δοκίμαζες να τον βάλεις σε ένα άλλο μηχάνημα για να δεις αν βγάζει τα ίδια
> σφάλματα και εκεί.
>
> Για να τον αντικαταστήσεις, πρέπει πρώτα να τον απενεργοποιήσεις από το array
> και στη συνέχεια να τον αφαιρέσεις. Για κάθε partition του που βρίσκεται σε
> array θα πρέπει να κάνεις:

> [...]
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δεν μπορώ να απενεργοποιήσω τα arrays γιατί πλέον δεν κάνει ποτέ boot
και δεν μπορώ να μπω σε shell.
Παραμένει να κάνει επ'αόριστον αυτό που ανέφερα πριν.

Υπάρχει τρόπος να διαβάσω partition τύπου fd (linux raid autodetect)
βάζοντας τον ένα δίσκο σε υπάρχον σύστημα με Linux ?
Το έκανα και δοκίμασα να κάνω mount το raid partition όμως πήρα το
μήνυμα λάθους ότι είναι άγνωστος ο τύπος του partition.

Παρακαλώ αν έχετε κάποια ιδέα ή τρόπο να βοηθήσετε, ελεύθερα.
Ευχαριστώ.