costas linuxlists at freemail.gr
Mon Jan 7 15:38:59 EET 2008

Γεια χαρά...
Έψαχνα το ίδιο πράγμα πρόσφατα.

(Περιβάλλον: Win Client με thunderbird 2.0.0.8 - ή 2.0.0.7 & Αρχεία σε
samba server)

Λόγω πίεσης χρόνου το παράτησα αλλά παρατήρησα πως όταν πατούσα πάνω στο
link, έτρωγα access denied σε επίπεδο thunderbird.
Ξέρω πως κάπου υπάρχει αρχείο με ρυθμίσεις για προχωρημένους και ίσως
υπάρχει ή "προστίθεται" κάποια ρυθμιση εκεί για να επιτρέπει πρόσβαση σε
Local ή UNC target.

Εγώ έλυσα το πρόβλημά μου με τη λύση που πρότεινε ο φίλος παραπάνω.

Σε ένα server είχα έτοιμα howto για εσωτερική χρήση. Σε ερωτήσεις
χρηστών ήθελα να τους στέλνω link προς στο κατάλληλο howto.
Πλέον τα έχω σε ένα φάκελλο που τον κάνουν access και μέσω apache κι
έτσι στέλνω http link μέχρι να φιλοτιμηθούν να τα ψάχνουν από μόνοι τους
(Δηλαδή για πολύ....)

Φιλικά,

Κώστας