initrd + LVM (SOLVED)

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sun Jan 6 13:22:32 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Πεταμένα i-nodes, και πιθανόν κάποια «απρόβλεπτα» side-effects αν κάποιο
> process ή και ο ίδιος ο πυρήνας ανοίξει κάποιο από τα stale device nodes
> πριν γίνει mount το κανονικό(ΤΜ) /dev αργότερα.
>
> Εφόσον δεν πρόκεται ένα τέτοιο «copy» να χρησιμοποιηθεί ως chroot για
> υπάρχοντα processes, δεν αξίζει το ρίσκο απλά για να φαίνεται ωραία μια
> λίστα από cp arguments.

Εντάξει, καταφέρατε να με τρομάξετε :-P
Bootαρα με το cd του clonezilla που χρησιμοποιώ για disk backup, έκανα
mount το /dev/vg/root μου και έριξα ένα περιποιημένο rm -rf μέσα στο
/dev (το οποίο ήταν γεμάτο διάφορα πράματα).

Ο V13 με ρώτησε τί warnings έπαιρνα όταν αντέγραφα το /sys. Έπαιρνα
permission denied. Τώρα που έκανα boot στο live cd, είδα ότι το /sys
είναι άδειο, άρα είναι και αυτό από τα δυναμικά dirs που δεν έπρεπε
εξ'αρχής να συμπεριλάβω στο cp. Τώρα, σχετικά με το tar που πρότεινε, το
-S είναι για τα sparse files, το -p είναι όντως default για το root, ενώ
το -s είναι για να διατηρείται η σειρά των αρχείων κατά το extraction.
Από ό,τι καταλαβαίνω, πρακτικά τα ίδια πράματα που κάνει και το 'cp -a'
που χρησιμοποίησα (πλήν της σειράς των αρχείων), οπότε και αφού όλα
φαίνονται να παίζουν καλά, δεν θα κάνω κάτι άλλο.

Ευχαριστώ τον κόσμο για τη βοήθειά του!
Γ.