initrd + LVM (SOLVED)

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Jan 5 19:12:09 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καλή ιδέα να κάνεις copy το /dev και το
> /media.  Ειδικά το /media είναι λίγο «κυκλικό» να το κάνεις copy στο
> /media/root.  Θα καταλήξεις με κάτι σαν:
>
>     /media/root/media/root/media/root/.../media/root: path too long

Για το /media/root έχεις προφανώς δίκιο. Στην πραγματικότητα έκανα cp -a
τα (unmounted) mount points μέσα στο /media ένα ένα με το χέρι. Θα το
διορθώσω στις οδηγίες που έγραψα.

Τώρα για το /dev, για την ώρα δεν βλέπω κάποια παρενέργεια :-) Ίσως, το
udev που γίνεται mount πάνω στο /dev την ώρα του boot να 'επικαλύπτει'
ότι είχε εκεί μέσα από πριν...

G.