initrd + LVM (SOLVED)

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Jan 5 12:45:34 EET 2008

Giorgos Pallas wrote:
> Καλημέρα!
>
> Αποφάσισα να πάρω το debian lenny μου και να το μετακομίσω σε LVM
> (δουλειά δεν είχε...). Έχω διαβάσει το ατέλειωτο documentation που
> κυκλοφορεί (ο καθένας γράφει το μακρύ και το κοντό του), αλλά δεν
> καταφέρνω να κάνω το initrd να δει lvm.
>
> Για να καταλάβω τί παίζει, έστησα σε ένα VM ένα debian lenny κατευθείαν
> από τον installer με LVM ώστε να δω τί ακριβώς κάνει διαφορετικό και
> παίζει. Τζίφος: στο /etc/initramfs-tools όλα είναι ίδια... Mήπως πρέπει
> να βάλω κάτι(τί;) στο /etc/initramfs-tools/modules και να τρέξω
> [...]

Πρέπει κάποια στιγμή να μελετηθεί το φαινόμενο του πως μετά την αποστολή
email στη λίστα έρχεται η ιδέα που επιλύει το πρόβλημα, μόνο και μόνο
για να σκεφτεί ο κόσμος ότι δεν είχα ψάξει αρκετά :-)

Έκανα απλώς ένα update-initramfs -u, oπότε και ξαναφτιάχτηκε το initrd
image και όλα έπαιξαν ρολόι. Δεν το είχα δοκιμάσει προτού στείλω το
email γιατί απλά, αφού δεν έβρισκα τί να πειράξω σε κάποιο config για να
πω στο initrd να συμπεριλάβει τα δέοντα για το LVM, δεν έβρισκα και λόγο
να το κάνω update... Kι όμως έπαιξε, χωρίς βέβαια να καταλάβω γιατί, και
με ποιο μηχανισμό... Ακαδημαϊκά, αν ξέρει κάποιος, ας διαφωτίσει...

Γ.

PS. Το επόμενο βήμα είναι να μεταβώ σε full encrypted LVM...