Thunderbird [TB] : το link file:///path/to/local/file δεν δουλεύει

Sotiris Kazakis sotiris.kazakis at yahoo.gr
Thu Jan 3 16:25:00 EET 2008

Καλησπέρα σε όλους,

το θέμα που θέλω να θίξω δεν έχει άμεση σχέση με το linux.

Εδώ και ένα μήνα προσπαθώ να αντικαταστήσω το outlook με το ΤΒ σε περιβάλλον εργασίας. Αντιμετώπισα αρκετά προβλήματα τα περισσότερα όμως τα έχω επιλύσει φυσικά μετά από άπειρο googling. Σύντομα θα έχω ολοκληρώσει και έναν οδηγό για να τον ανεβάσουμε σε κάποιο site για να βοηθήσουμε όσους θα αποτολμήσουν μια τέτοια αλλαγή.

το θετικό είναι ότι υπάρχει θετική ανταπόκριση από τους χρήστες.

έρχομαι στο θέμα :

δεν έχω καταφέρει να κάνω το ΤΒ να δουλέψει σωστά με το link. Συγκεκριμένα το linκ της μορφής file:///path/to/local/file απλά δεν δουλεύει.

έχω διαβάσει τα
http://kb.mozillazine.org/Links_to_local_pages_don't_work
http://kb.mozillazine.org/User.js

αλλά δεν έχω καταφέρει τίποτα. Μήπως υπάρχει κάποιος που να έχει κάτι να προτείνει ?

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Σωτήρης

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr