Αλλαγή κάρτας ήχου

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Fri Feb 29 22:42:40 EET 2008

Harris Kosmidhs wrote:

> Κάπου ψάχνωντας πήρε το μάτι
> μου ένα ποστ που έλεγε ότι το aLSA δεν είναι καλό και να προτιμάτε το
> OSS4 (;;;). Δε μπορώ να βρώ το Link, αλλά το alsa δεν είναι εξέλιξη του
> OSS;

 Όχι, δεν έχει καμμιά σχέση με την alsa· είναι <bait> δεκαετίες </bait>
μπροστά από αυτήν:
 1ον (και σημαντικότερον): Κάνει εγγενώς transparent software mixing
(μέχρι 16 πηγές, με ανεξάρτητα volume levels) οπότε ξεχνάς την παπαριά
της alsa που λέγεται dmixer και δεν παίζει σχεδόν ποτέ σωστά.
 2ον (και φαρμακερότερον): Το API του είναι απλό με μόλις 8 system calls,
εν αντιθέσει με της alsa που ξεπερνά ανέτως τα 1500.
 3ον (και μακρύτερον): παίζει το ίδιο σε όλα τα μείζονα unix boxen (linux,
*BSD... μέχρι Tru64)... ακριβώς όπως η linux-specific alsa δηλαδή.

> Σαν συμπέρασμα πάντως η κάρτα μου είναι άχρηστη σωστά;

 Λάθος :)

 Open Sound NEWS
 OSS v4.0 build 1014 for Linux, Solaris, FreeBSD and UnixWare announced.
Beta support for Creative Labs XFi announced. Including source code for
the SB XFi has been released.

 Ο Κουτλίδης να μήν απαντήσει, παρακαλώ. :-)

--
   #######