Αλλαγή κάρτας ήχου

DJ Art djart at linux.gr
Fri Feb 29 14:06:57 EET 2008

On Friday 29 February 2008, Harris Kosmidhs wrote:
> ΚΑλησπέρα,
>
> μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσα την ενσωματομένη κάρτα ήχου της
> Motherboard, μια realtek. Το Ubuntu την αναγνώρισε απ' ευθείας και
> ποτέ δεν έψαξα κάτι παραπάνω.
>
> χθές μου χάρισε ένας φίλος μια Creative X-Fi. Την έβαλα και στο lspci
> την αναγνωρίζει κανονικά. Πως όμως θα πώ το alsa να χρησιμοποιεί
> αυτήν και όχι την realtek;
>
> Μέσα απο το BIOS δε βρήκα τρόπο να απενεργοποιήσω την κάρτα ήχου.

Για reindexing καρτών, εγώ έχω βάλει τις εξής γραμμές
στο /etc/modprobe.d/alsa:

options snd-emu10k1 index=0
options snd-intel8x0 index=1

Κάνε 'lsmod | grep snd' πρώτα για να δείς ποιά modules φορτώνονται για
τις κάρτες σου και φτιάξε κατάλληλα τις παραπάνω γραμμές.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?