Υπαρχει διαθέσιμος adsl modem/router CISCO-D CISCO877-K9

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Feb 21 21:40:59 EET 2008

On Thursday 21 February 2008, Ντελάκης Δημήτριος wrote:
> Παρακαλώ τον administrator της λίστας να διαγράψει το
> μέλος V13  λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς και άτοπων ισχυρισμών.

 Ο administrator της λίστας παρακαλεί και τις 2 πλευρές να κόψουν τα
ναρκωτικά. Και όχι, δε θα διαγραφεί κανείς.

Από εκεί και πέρα, κόψτε τις ακρότητες και τερματίστε το thread,
υπάρχουν καλύτερα πράγματα να ασχοληθούμε και να συζητήσουμε στη λίστα.

Όσο για το netiquette, νομίζω πως είναι ξεκάθαρο. Για να μην επεμβαίνω,
σημαίνει πως μάλλον δε χρειαζόταν. Αυτά.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves