Υπαρχει διαθέσιμος adsl modem/router CISCO-D CISCO877-K9

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Feb 21 14:32:57 EET 2008

V13 wrote:

> As ton soytarei kapoios (listarxeeeeeeeee) apo tis listes...
>
> To mono poy mas lipei einai na exoyme kai agkelies...

Εγω παλι να σου πω την αληθεια δεν εχω κανενα προβλημα με την
περιστασιακη αγγελια πωλησης του IT equipment που ξεμεινε σε καποιον.
Μπορει καποιος να βρεθει που να το ψαχνει, και ειδικα εδω μεσα οι
πιθανοτητες ειναι καλες, οποτε ολοι ωφελουμαστε.

Προβλημα εχω με το να ερθει η InfoSpaceHellas Α.Ε. και να μας σπαμερνει
καθε βδομαδα με τις προσφορες της για τα IPv6 βιντεοτηλεφωνα με
ενσωματωμενο τηλεγαμηστηρι της Ciscortel.