Πρόγραμμα συγχρονισμού directories

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Feb 19 14:56:50 EET 2008

On Sun, 2008-02-17 at 20:56 +0200, Thanasis wrote:

> Το unison, μου φαίνεται ακριβώς αυτό που έψαχνα. :-)
> Ευχαριστώ !

Επίσης, πιθανότατα αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο conduit[1]. Το πέτυχα
πρόσφατα, αλλά δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω όσο θα ήθελα. Η χρήση του μου
θυμίζει multisync, αλλά σε πολύ πιο ανεβασμένο επίπεδο. Μεταξύ άλλων
(πολλών άλλων για την ακρίβεια), επιτρέπει αμφίδρομο συγχρονισμό
καταλόγων με επίλυση των conflicts από το χρήστη.

Πρόκειται, δυστυχώς, για γραφικό μόνο εργαλείο. Υπάρχει κι ένα console
interface αλλά δεν ασχολήθηκα πολύ.

BTW, το unison φαίνεται εξαιρετικό utility. Δεν το γνώριζα.

[1] http://www.conduit-project.org/