Re: ειδήσεις: ΕΛ/ΛΑΚ projects και προγραμματιστές που αξίζουν συγχαρητήρια

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Feb 18 15:50:05 EET 2008

διαβάζω πρώτα αυτό:
> To ar8ro einai apla kai gamw tis diafhmiseis gia thn Coverity. Apo kei
> kai pera, dystyxws de mas leei polla.

και μετά αυτό

> Den exw xrhsimopoihsei pote ta ergaleia ths Coverity [...]
> Oloi lene oti kanoyn *ekplhktikh* douleia.

και έχω μπερδευτεί.

Αν τα εργαλεία της coverity κάνουν πιθανότατα εκπληκτική δουλειά,
γιατί τότε δεν μας λέει πολλά ένα άρθρο που αναφέρει σε ποια ΕΛ/ΛΑΚ
προγράμματα τα εργαλεία της Coverity βρήκαν *συντριπτικά* λιγότερα
λάθη σε σχέση με τον μέσο όρο?

Δεν λέω πως το άρθρο είναι η απάντηση στην ζωή το σύμπαν και τα πάντα
αλλά σίγουρα έχει περισσότερα πράγματα να πει από "go buy services
from Coverity". Π.χ. σε εμένα λέει πολλά το γεγονός πως  οι developers
του KDE έκατσαν και διόρθωσαν σχεδόν όλα τα (αναλογικά ελάχιστα πλην
όμως χιλιάδες) defects που εντόπισε η ανάλυση. Λέει επίσης πολλά το
γεγονός πως το Amanda έχει 0 defects σε 82000 γραμμές ενώ κατα μέσο
όρο όλα τα άλλα προγράμματα έχουν 82 λάθη στον ίδιο όγκο κώδικα.
Συγκεκριμένα μου λέει πως κάποιος σε αυτό το project προσέχει πολύ την
λεπτομέρεια. Και προσωπικά προτιμώ να κάνω τα backups μου με ένα
πρόγραμμα που έχει ένα τέτοιο "ψώνιο" να προσέχει τέτοιες λεπτομέρειες
(φυσικά θα δω και ένα σωρό άλλα πράγματα πριν αποφασίσω ότι το amanda
είναι αυτό που χρειάζομαι αλλά *και* αυτό το στοιχείο είναι
σημαντικό). Μάλιστα όλα τα παραπάνω ισχύουν ανεξάρτητα από το αν τα
εργαλεία της coverity είναι εκπληκτικά ή απλά καλούτσικα (άχρηστα
αποκλείεται να είναι γιατί σε αυτή την περίπτωση οι developers δεν θα
ασχολούνταν με τα defects).