Re: ειδήσεις: ΕΛ/ΛΑΚ projects και προγραμματιστές που αξίζουν συγχαρητήρια

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Feb 18 15:11:21 EET 2008

2008/2/17 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:
> [...]
> Αυτό που μου έκανε εντύπωση αμέσως μόλις είδα τον πίνακα του Νίκου,
> είναι ότι δεν ανέφερε καθόλου το OpenPAM, το οποίο έχει ΜΗΔΕΝ (0)
> defects στον πίνακα του:

προσοχή να διευκρινίσω ότι ο πίνακας που παρέθεσα είναι απλά μια
σύνοψη των δεδομένων της σχετικής είδησης από το InformationWeek:
http://www.informationweek.com/story/showArticle.jhtml?articleID=205600229&cid=RSSfeed_IWK_All

δεν είχα την παραμικρή ιδέα για το γεγονός ότι η coverity δημοσιεύει
τα σχετικά δεδομένα σε έναν όμορφο πίνακα (και φυσικά οι δημοσιογράφοι
και των δύο άρθρων δεν κάναν τον κόπο να βάλουν ένα link στις πηγές
τους - μάλλον για να μας θυμίσουν ότι δύσκολα θα βρεις δημοσιογράφο
που καταλαβαίνει το www).