fastest possible data transfer

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Feb 12 10:36:38 EET 2008

Christos Ricudis wrote:

> Apo ola ta dynata prwtokolla metaforas arxeiwn dialekses na sygkrineis
> to ena poy kanei encryption kai  to ena pou exei to xeirotero dynaton
> performance sto sympan?
>
> Kane mou mia xarh... Agorase ola ta lotto ektos apo ena :P

Τα πήρα όλα από το προποτζίδικο οδος Ιωνος Δραγούμη 21. Άφησα ένα, τρέξε
να προλάβεις!

Performance που; Στο δίκτυο ή στο load των μηχανημάτων; Γιατί αν μιλάς
για δίκτυο βλέπω τις ίδιες *σχεδόν* επιδόσεις. (με το σχεδόν να σημαίνει
"πρακτικά δε σκέφτομαι τί θα χρησιμοποιήσω αλλά τι με βολεύει εκείνη την
ώρα").

ΚΑι τελικά τι μπορείς να χρησιμοποιήσεις αντί NFS;

Προσωπικά έχω 3-4 partition exported με NFS και δεν είχα πρόβλημα, εκτός
όταν το ένα μηχάνημα ήταν K6-366MHz και ανέβαζε Load average 4 και
έπιανα 5ΜΒ/sec για ένα απλό copy. Τώρα ήταν θέμα παλιού υπολογιστή, θέμα
NFS, θέμα συμπαντικής ενέργεια....who knows;