Ποια η γνώμη σας για SQLite

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Feb 12 09:01:52 EET 2008

On Wed, 2008-01-30 at 21:15 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Ναι, μετά ξύπνησε η REXX και έμαθε ότι ο κόσμος ήξερε τα DFA και την
> ισοδυναμία τους με regular expressions από «αρχαιοτάτων χρόνων», όπου
> αρχαιοτάτων χρόνων στον κόσμο των υπολογιστών είναι ισοδύναμο με
> «περίπου 15 χρόνια πριν»:
>
>     Gill, A., Introduction to the Theory of Finite-state Machines.
>         McGraw-Hill, 1962.
>
> Μην ψαρώνεις από το κόλλημα που έχει ο Ρικούδης με τη REXX :P

Τυχαία έπεσα πάνω σ' αυτό: http://pyparsing.wikispaces.com/
και σκέφτηκα ότι για να ασχολούνται κάποιοι με τέτοιου είδους parsing,
ίσως να είναι κάπου χρήσιμο. :)

Προσωπικά, το μόνο θετικό που βλέπω είναι ότι το "grammar string" είναι
πολύ πιο ευανάγνωστο από ό,τι θα ήταν μια regular expression, αλλά το
parsing ίσως να είναι πιο αργό έτσι.