Linux & kinito, part 3

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Feb 8 21:34:38 EET 2008

Μετά την εκρηκτική αποτυχία να συνδέσω το Sagem my100x
(παρεμπιπτόντως, όπως έχω ήδη πει το Linux βλέπει το καλώδιο - και
μόνο το καλώδιο, το κινητό δεν το βλέπει - σαν κονβέρτερ, δοκίμασα και
με windows και δεν βλέπουν ούτε την τύφλα τους), προσανατολίζομαι σε
άλλη λύση. Θα κάνω λίγα πειράματα ακόμα μ΄ ένα Σόνυ Έφριξον που μου
βρίσκεται, και με το οποίο πέτυχα σύνδεση, αλλά χωρίς να λειτουργήσει
επαρκώς. Το Μοτορόλα που προτάθηκε το ψιλοαπέρριψα, δε μ΄ άρεσε.

Ανάμεσα όμως στα Έφριξον και στα Νόκια προσανατολίζομαι μάλλον στα
τελευταία γιατί θέλω η σχέση ονόματος με αριθμούς τηλεφώνου να είναι
ένα προς πολλά. Πληροφορούμαι ότι στα Έφριξον είναι ένα προς ένα.

Ψάχνοντας να δω τι υπάρχει στην αγορά, διαπίστωσα - εκτός βέβαια από
το ότι η αγορά κινητού είναι απίστευτο δράμα - ότι το κινητό που
φαίνεται να ικανοποιεί τις ανάγκες μου είναι το Nokia 2760. Πριν πάω
με το λάπτοπ παραμάσχαλα στο Γερμανό, έχετε καμιά πληροφορία που
μπορεί να απαλλάξει τον πωλητή από την ταλαιπωρία στην οποία θα τον
υποβάλω;