partition δεν υπαρχει στο /dev

Palatinus elfiness at yahoo.com
Tue Feb 5 14:11:38 EET 2008

Εχω Ubuntu Gutsy και το hda μου εχει δυο παρτισιονς, (hda1, hda2)

Μεχρι πριν δυο βδομαδες τα δουλευα και τα δυο τελεια

Απο τοτε ομως, μονο το /dev/hda1  εμφανιζεται... /dev/hda2 δεν υπαρχει, οποτε δεν μπορω να κανω mount ουτε τιποτα αλλο

Θα μπορουσε κανεις να πει οτι το παρτισιον απλα εχει σβηστει, ομως απο Windows, το hda2 (d: δηλαδη) υπαρχει ακομα

Επιπλεον, αν γραψω fdisk -l /dev/hda εμφανιζονται και τα δυο!!

Ποιο ειναι το προβλημα αγαπητοι μου;

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr