Με αφορμή την "winbank" [Was: Voucher Code: 11245325932]

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Fri Feb 1 12:24:57 EET 2008

Christos Ricudis wrote:

> Giati, exeis thn entypwsh oti an htan pshfiakws ypogegrammena 8a th
> glytwne kanena apo ta 8ymata pou thn patane apo phising mails me
> profaneis anor8ografies?

Αυταπάτες δεν έχω, η βλακεία ως γνωστόν ανίκητη, αλλά ίσως οι λιγότερο
ανόητοι να είχαν μια μικρή πιθανότητα να τη γλυτώσουν βλέποντας το
κόκκινο 'Χ' στο mailer τους. Τέλος πάντων, οι ψηφιακές υπογραφές θα
γλυτώναν τους πιο ψαγμένους από το να πρέπει να τσεκάρουν με το helpdesk
της τράπεζας το περιεχόμενο ενός email που δεν φαίνεται για scam...