C func declaration -> definition

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Feb 1 09:49:13 EET 2008

vindicator00 wrote:
> Yparxei kapoios automatos tropos opou na pairnei kapoios
> ola ta function names apo ta adistoixa declarations apo ena .c arxeio
> kai na ta metaferei se ena .h file ws function definitions ?

H K&R C den apaitouse function prototypes, opote ekeinh thn epoxh
yphrxan arketa programmatakia tou eidous "protoize / unprotoize" poy
ekanan akribws ayto.

Alla de 8es na to kaneis se kainourio kwdika. Einai deigma tempelias kai
kakou design - otan to updating twn prototypes arxizei na ginetai
spastiko, einai poly kalh endeiksh oti kati prepei na kaneis alliws.

An ayto poy se endiaferei einai to maintenance paliou kwdika, rikse mia
matia sthn ctags