FreeBSD networking question

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 1 01:28:12 EET 2008

On 2008-02-01 00:11, ithilgore <advent.cloud.strife at gmail.com> wrote:
> Gia to tcp ip illustrated vol 2 h teleutaia ekdosh htan to 95 , apo so
> exw dei.  Ws twra ta exw se digital morfh kai skeftomun na parw to
> tcp-ip 3 vol box set.

Η προσωπική μου άποψη είναι μην τα πάρεις και τα 3.  Το τρίτο volume
αναφέρεται στο T/TCP, που είναι ψιλο-άχρηστο σήμερα πλέον.

ΑΝ μπορείς να πάρεις τα 2 πρώτα μαζί, όμως, για να κερδίσεις κάτι σε
έκπτωση, τότε βουρ...  Οι «ψηφιακές εκδόσεις» αν και είναι βολικές όταν
είσαι ελαφρώς πιεσμένος οικονομικά, είναι πολύ πιο άσχημες αισθητικά από
το τυπωμένο βιβλίο, που μπορεί να το πάρεις τα Χριστούγεννα στο χωριό
σου και να διαβάζεις δίπλα στο τζάκι για τον ωραίο τρόπο με τον οποίο
υλοποιείται ένα protocol-independent OO-like abstraction για τα network
interfaces ενός BSD (τυχαίο παράδειγμα :P)