FreeBSD networking question

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Fri Feb 1 07:36:00 EET 2008

Kalhspera,
   thelw na asxolh8w me ta networking internals tou FreeBSD (kai giati
oxi genika twn *BSD) gia peraiterw emba8unsh ston tomea tou low level
networking kai 8a h8ela merikes sumboules :

1) Exw ksekinhsei na diabazw to tcp-ip illustrated volume 2 (stevens)
alla anaferetai
se sxetika palio implementation (4.4 BSD-Lite) pou shmainei oti afenos o
kwdikas stis teleutaies
dianomes einai safws pio periplokos kai pio megalos, afeterou de isws
einai sxetika duskolo na brw kapoia palia version pou na uposthrizei to
networking code tou 4.4 bsd-lite me liges allages. (to pio kontino pou brhka
htan to FreeBSD 2.0.5 ) To idaniko tha einai na mporw na kanw allages
sto code pou anaferei o stevens kai na parathrw thn sumperifora tou
susthmatos.
Yparxei kapoia kaluterh/idanikh version pou 8a proteinate?

2) Pio 8a htan to endedeigmeno approach gia na ksekinhsei kaneis to
megalo auto journey tou na asxolh8ei me ta internals (estw kai enos
merous tous) enos axanous se ektash susthmatos ?

3) Epipleon references/phges pou 8a boh8ousan sto sugekrimeno zhthma ?

ithilgore