Debian installation kernel

Alexis Grigoriou alexis at paiko.net
Mon Dec 8 22:09:33 EET 2008

Alexis Grigoriou wrote:
> Telika katafera na balo to Lenny ksekinontas to setup apo usb stick
> kai to .iso image se disko.

Νομίζω πως θα ήταν καλό να γράψεις και πέντε κουβέντες σχετικά με το τι
έκανες, ώστε να υπάρχει ως αναφορά για το μέλλον. Το πρόβλημα με τη
μη-αναγνώριση κρίσιμων συσκευών για την εγκατάσταση του συστήματος δεν είναι
σπάνιο.

Opos egrapsa kai se prohgoymeno post, ekana ena boot usb stick akolouthontas
th diadikasia pou anaferetai edo:
http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch04s04.html.en

Afou teleiosa me th didikasia egrapsa pano sto stick to .iso tou etch.
Anepityxes. Den ebrikse .iso. (?)
Meta dokimasa me to .iso tou lenny. Episis anepityxes gia ton idio logo.
Alla to setup prosferthike na psakei olous tous diskous mhpos brei kapoio
.iso na ksekinhsei thn egkatastash. Egrapsa loipon to testing.iso pano se
enan disko kai ksekinisa to setup pali apo to stickaki. Kai ontos psaxnontas
tous diskous gia .iso, kai brhke kai egkatesthse to lenny.

Dokimasa episis ksekinontas to setup tou lenny alla bazontas to .iso tou
etch. Alla sto hardware detection mphke se ena loop bgazontas ena mhnyma
"floating point error". Mallon kati eixa kanei straba ego, na mh po sigoura
:)

Pantos h olh istoria htan mia kalh empeiria. Eida, diabasa, kai ekana
pragmata ta opoia den ta eixa syntanthsei allh fora.
Kai gia allh mia fora eyxaristo olous osous boithisan.

Alexis Grigoriou