Debian installation kernel

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Dec 7 08:28:18 EET 2008

Alexis Grigoriou wrote:

> too complicated :(
> Δεν έχω ασχοληθεί με kernel compiling the debian way. Και για να πω την
> αλήθεια, πρώτη φορά το είδα στο link που μου έστειλες

Αν απλά ανοίξεις το iso του installation cd, αντικαταστήσεις τον πυρήνα
με εκείνον του ubuntu διατηρώντας ίδιο το όνομα και ξαναφτιάξεις το ISO
δεν θα δουλέψει;

Αυτή τη στιγμή που γράφω το μήνυμα, αντικατέστησα τον πυρήνα του
netinstall cd του centos με τον πυρήνα από fedora 10, ο οποίος
ομολογουμένως είναι πολύ πιο πλήρης, και το νέο "υβριδικό" netinstall cd
έκανε boot μια χαρά στο virtualbox.