Debian installation kernel

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Sun Dec 7 01:32:35 EET 2008

On Saturday 06 December 2008 22:55:17 Alexis Grigoriou wrote:
> Υπάρχει τρόπος να βάλουμε kernel 2.6.26 σε installation media του Debian?
>
> Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι ο installer δεν μου αναγνωρίζει τον
> controller (P45/ICH10R) με αποτέλεσμα να μη βλέπει ο installer τους δίσκους
> μου (οι οποίοι δουλεύουν σε ACHI mode). Ξεκίνησα εγκατάσταση ubuntu 8.10
> και βλέπει τον controller και τους δίσκους μια χαρά, αφού έχει kernel
> 2.6.26. Κάποια λύση υπάρχει (εκτός βέβαια να περιμένω την επόμενη έκδοση
> του debian?)

Μπορείς να προσπαθήσεις να εγκαταστήσεις το testing distro του Debian.

http://cdimage.debian.org/cdimage/weekly-builds/

Εγκατέστησε τα απολύτως απαραίτητα και μετά πείραξε το /etc/apt/sources.list
και γύρισέ το σε stable.

Μπορείς επίσης να μην το γυρίσεις στο παλιό stable και να το αφήσεις testing.
Μια χαρά σταθερό είναι, απλά δεν έχεις άμεσα security fixes (που έχει το
stable).

Μόλις γίνει release το lenny τώρα κοντά (debian joke) το κάνεις upgrade.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)