Remote KVM

Chris chrismfz at gmail.com
Sat Dec 6 08:22:36 EET 2008

eRIC G4 σου κάνει ? Τουλάχιστον έχει πιο λογικες τιμες απο κατι αλλα που είδα..

http://www.raritan.info/products/kvm-over-ip/ericg4/
The eRIC G4 is a KVM-over-IP PCI card that provides remote, unblocked,
BIOS-level access and control to any server. Accessible from any Web
browser, eRIC G4 provides anytime, anywhere KVM access with maximum
security, stability and speed.

& price :
http://shopping.yahoo.com/p:Raritan%20Computer%20Raritan%20eRIC%20G4%20KVM-over-IP%20Remote%20Management%20PCI%20Card:1994686236
$390.99 - $390.99

Στις 4 Δεκέμβριος 2008 6:03 μμ, ο χρήστης Antonis Christofides
<anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
> Ο σέρβερ μου φιλοξενείται από κάποιους άλλους και δεν έχω κλειδιά.
> Θέλω να μπορώ να τον reboot χωρίς να ανησυχώ ότι θα κολλήσει (όπως
> έγινε τις προάλλες, και μέχρι να καταφέρω να του βάλω χέρι είχα πλάσει
> κάτι τρελά σενάρια για το πού μπορεί να κόλλησε, γιατί έχει soft
> RAID5, LVM και δεν συμμαζεύεται· τελικά είχε κολλήσει για κάποιο λόγο
> στο shutdown, το startup δεν παρουσίασε το παραμικρό).
>
> Είδα κάτι λύσεις KVM over IP, που φαίνονται ακριβούτσικες (δεν είδα
> τιμή). Χρειάζομαι όμως και remote power ή remote reset switch (ή και
> το δύο).

> [...]

Κατά βάθος είμαι χαρούμενος, διότι δεν περιμένω να μου συμβεί κάτι για
να νιώσω καλά.