Παράξενοι χαρακτήρες σε serial console

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Dec 5 21:24:40 EET 2008

George Notaras wrote:

> Thanks. Είχα ψάξει κάποια πράγματα για τα Solaris & Opensolaris πριν 2-3
> βδομάδες. Τσίμπησα λόγω των βαρύγδουπων δηλώσεων όπως η παρακάτω:
>
> http://www.opensolaris.org/os/about/
> Quality Assurance
>
> OpenSolaris is free, open source, and well-suited for desktops, laptops,
> servers, and data centers. The quality requirement of OpenSolaris is
> perhaps best stated as Production Ready All The Time.

Ναι, ΟΚ, η Sun ξέρει από μεγάλα λόγια :) "suited for desktops, laptops"
- κράτα μικρό καλάθι... σαν εταιρία η Sun έχει ένα θολό όραμα για το τι
είναι Open Source (ή ίσως "κινούμενος στόχος" να είναι σωστότερος
χαρακτηρισμός) και η γενικότερή τους στρατηγική δεν εμπνέει πελάγη
εμπιστοσύνης - τουλάχιστον όχι σ' εμένα. (βλέπε virtualision/xVM, Amber
Road / ZFS, MySQL, JavaFX...)

Πέρα από τη γκρίνια ωστόσο, το (p)Solaris είναι λίαν στιβαρό (αν και από
κάποιες απόψεις παλαιωμένο) λειτουργικό με αρκετά συγκλονιστικά φίτσουρζ
(π.χ. Dtrace, ZFS, Zones) και αποδεδειγμένο scalability και robustness
για mission-critical εφαρμογές.
> Πάντως φαίνεται αρκετά ζόρικο, από άποψη δυσκολίας. Ίσως επειδή δεν
> γνωρίζω την ορολογία του.
Καλό κουράγιο :) it gets easier, though...

Φιλικά,
Απόλλων