Παράξενοι χαρακτήρες σε serial console

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Dec 4 14:48:16 EET 2008

V13 wrote:

> <flame>
>
> M'aresei o tropos poy epofeygeis diakritika to debian kai kataligeis synexos
> se redhatoeidh, eno pithanotata ekei tha katalikseis kai esy.
>
> </flame>

Αφού μ' αυτά έμαθα... Βασικά, αυτή τη στιγμή αποφεύγω να μάθω καινούρια
πράγματα όσον αφορά τους υπολογιστές. :-) Πάντως μου κακοφαίνεται όταν
κάνω εθελοντικό beta-testing για λογαριασμο κάποιας εταιρίας είτε αυτή
λέγεται Microsoft, είτε RedHat, είτε Canonical, είτε Novell.

Πιθανολογώ κι εγω ότι κάποια μέρα θα καταλήξω ή στο Debian ή στο
FreeBSD, αλλά δεν ξέρω πότε θα είναι αυτή η μέρα ακριβώς. :-) Πάντως από
όλα τα redhatoειδή που έχω δοκιμάσει, κατά τη γνώμη μου το πιο
προβλέψιμο και βαρετό (άρα και καλύτερο), είναι το centos.