Παράξενοι χαρακτήρες σε serial console

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Dec 4 11:41:06 EET 2008

Christos Ricudis wrote:

> Prwta prwta, eisai apolyta sigouros oti h socat einai o endedeigmenos
> tropos na synde8eis se ena serial line?

Απόλυτα όχι, αλλά δούλευε άψογα. Την έχω χρησιμοποιήσει και με
πραγματική serial port και με την εικονική ενός virtual machine
(virtualbox).

> Sou proteinw th xrhsh tou cu (gia tous purists) h to minicom (gia tous
> rebizionistes).

Την cu δεν την ήξερα. H minicom θυμάμαι με είχε μπερδέψει κάπως στην
αρχή. Πριν λίγο την ξαναδοκίμασα και βρήκα πώς δουλεύει σε 1 λεπτο!

Πάντως και η socat δεν είναι άσχημη, αν και το μέγεθος του manpage
αποθαρρύνει αρχικά. Προσωπικά διάβασα μόνο την ενότητα " TERMIOS option
group" και τα examples. Ίσως να μου έχουν ξεφύγει αρκετά πράγματα
σχετικά με τη χρήση της...