Παράξενοι χαρακτήρες σε serial console

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Dec 4 11:35:55 EET 2008

George Notaras wrote:
> output στο desktop (Β), και χωρίς να κάνω κάποια αλλαγή, βλέπω τους
> περιέργους χαρακτήρες της φωτογραφίας. Επαναλαμβάνω ότι χθες όλα
>
> Τι μπορεί να συμβαίνει;

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι χρησιμοποιώ ένα λειτουργικό, το οποίο
παραείναι καινοτόμο! Βαρέθηκα... Άλλες 4 ώρες χαμένες για ένα γαμοbug
ούτε κι εγώ δεν ξέρω σε ποιο γαμοπακέτο.

Έπρεπε να πάει από την αρχή το μυαλό μου στην περίπτωση bug. Αφού
δοκίμασα όλα τα άλλα, ξεψάχνισμα του Fedora και βαζοβγάλσιμο καλωδίου
μετά μανίας, είπα να δοκιμάσω με κάποιο άλλο λειτουργικό. Είχα εύκαιρο
το live cd του centos και δοκίμασα με την minicom. Όλα ΚΟΜΠΛΕ! Ξανά πίσω
σε fedora, δοκιμή με minicom και socat, όλα ΣΚΑΤΑ!

Τι να πω... ο εχθρός κρύβεται στα πιο απίθανα μέρη!