Re: latex+gfsneohellenic fonts+σίγμα

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Tue Dec 2 16:01:30 EET 2008

2008/12/2 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:

> Χμ, δεν έχω την gfsneohellenic, αλλά μάλλον το \textneohellenic{} macro
> χρησιμοποιεί δικό του σετ από τύπους χαρακτήρων.  Που μπορώ να βρω την
> gfsneohellenic και τα macros που χρησιμοποιείς;

Μπορείς να την βρείς εδώ

http://myria.math.aegean.gr/labs/dt/fonts/files/GFSNeoHellenic-for-LaTeX.zip

Έχει οδηγίες στο /doc για την εγκατάσταση, σχετικά πλήρεις.  Αν σε
ενδιαφέρουν και οι άλλες γραμματοσειρές της ΕΕΤΣ υπάρχουν στους
συνδέσμους του

http://www.greekfontsociety.gr/pages/gr_typefacestex.html

Έχω κοιτάξει το gfsneohellenic.sty, στα γρήγορα βεβαια αλλά δεν βρήκα
τίποτα για periods η κάποια περίεργη εντολή, αν και δεν είμαι πολύ
έμπειρος το Tex. Π.χ. η εντολή  \textneohellenic δίνεται από την
\newcommand{\textneohellenic}[1]{{\fontfamily{neohellenic}\selectfont #1}}

Ένα σημείο που χρησιμοποιώ διαφορετικά από τις οδηγίες είναι το UTF-8
encoding αντί του προτεινόμενου ISO 8859-7, αλλά ελπίζω να μην φταίει
αυτό.

Γιώργος