latex+gfsneohellenic fonts+σίγμα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 1 20:57:15 EET 2008

On Mon, 1 Dec 2008 19:45:26 +0100, "Γιώργος Μιχαλογιωργάκης" <giorgis.m at gmail.com> wrote:
> Χαιρετώ την λίστα,
>
> Χρησιμοποιώ εδώ και λίγο καιρό τις πολύ καλές γραμματοσειρές από την
> GFS για τα κείμενα με λατέχ. Κάποια σχετικά μπορείτε να βρείτε εδώ
>
> http://www.greekfontsociety.gr/pages/gr_typefacestex.html
>
> Έχω ένα πρόβλημα που δεν ξέρω την λύση.  Όταν χρησιμοποιώ την
> γραμματοσειρά GFSNeohellenic και υπάρχει ένα σίγμα στο κείμενο μόνο
> του, ή με τελεία, παρουσιάζεται μετά το compiling ως τελικό.  Δηλαδή
> το σ.  φαίνεται στο κείμενο ως ς. Καμιά ιδέα;

Αυτό είναι το φυσιολογικό.  Το TeX θεωρεί ότι ένας χαρακτήρας που
ακολουθείται από τελεία είναι στο τέλος μιας πρότασης.  Οπότε αυτόματα
αντικαθιστά το "σ." με "ς.".

Μπορείς όμως να του πεις ότι η συγκεκριμένη τελεία δεν είναι το τέλος
πρότασης γράφοντας:

    κείμενο, περισσότερο κείμενο σ\@. ακόμα περισσότερο κείμενο

Τότε το \@ θα απενεργοποιήσει την αυτόματη αντικατάσταση με "ς."