emacs: project file management

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Aug 20 18:42:04 EEST 2008

On Tue, 19 Aug 2008 18:00:43 +0300, "Apostolos Manolitzas" <apostolix at gmail.com> wrote:

> Μάλλον Γιώργο, δεν το περιέργραψα πολύ καλά.  Αυτό που πραγματικά με
> ενδιαφέρει είναι να "φορτώνει" ένα σύνολο source files. Δηλαδή να μην
> υπάρχουν στον buffer αρχεία απο άσχετα projects που δεν χρειάζομαι.

Αυτό που έχει μπει ήδη στο CVS 'head' branch του Emacs είναι κάτι σαν
αυτό:

http://www.emacswiki.org/cgi-bin/emacs-en/ProjectSettings

Αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.  Μπορεί να θέλει αρκετή δουλειά για να φτάσει
να μοιάζει με το ECB:

http://www.emacswiki.org/cgi-bin/emacs-en/EmacsCodeBrowser

Το ECB χρησιμοποιεί πολλά έξτρα πακέτα όμως, που δεν τα θέλω συνήθως στο
CVS snapshot που στήνω στο laptop μου, οπότε δεν ξέρω αν ένα από αυτά τα
δύο σου κάνει :/