VPS hosting & spam

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Aug 4 18:25:56 EEST 2008

2008/8/3 Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr>:
> Έχω ένα VPS με περίπου 20 domain και για mail χρησιμοποιεί το qmail.
>
> Στο mail queue βλέπω πολλά mail του στυλ

> Date: 30 Jul 2008 03:22:18 +0300
> From: MAILER-DAEMON@<my VPS>
> To: nenttien1983@
> Subject: failure notice
>

> Υποθέτω ότι έρχονται απο contact form.

δεν είναι απο contact form

> Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρώ απο
> ποιο domain προέρχονται;

προέρχονται απο το δικό σου domain

> [...]
> Το output mail είναι κλειστό και μπορείς να στείλεις μόνο κάνοντας login.

email φέυγει και με έναν άλλο τρόπο:

όταν ο SMTP σου λαμβάνει ένα email Α και έχει πρόβλημα στην παράδοση
του τότε στέλνει αυτόματα ένα απαντητικό email Β προς τον αποστολέα
του email Α. Αυτά που βλέπεις είναι πολλά emails Β

Το φαινόμενο που αντιμετωπίζεις λέγετε backscatter[1]

Αν σε βοήθησα θα ήθελα σαν ανταμοιβή να σκεφτείς σοβαρά την πιθανότητα
να βρεις κάποιον άνθρωπο με γνώσεις για να υποστηρίξει τον VPS με τα
20 domains. Ο λόγος που πρέπει να έχεις κάποιον με γνώσεις είναι πως
αν θες να το κάνεις σωστά είναι πολύ  δύσκολο ενώ αν δεν το κάνεις
σωστά εκτός απο τα διάφορα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις εκ καιρώ
θα "ρυπαίνεις" το internet γιατί ο server σου 100% θα περάσει στον
έλεγχο κάποιου cracker. Και ναι, δυστηχώς το 100% είναι ακριβές.