what's suspicius in my headers?

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Aug 5 01:02:13 EEST 2008

On Monday 04 August 2008, Jimmy Angelakos wrote:
> Είναι το Subject: ...spam
>
> Για κάποιον απίστευτα ηλίθιο λόγο, έχουν βάλει σε πολλά σπαμόφιλτρα
> τη λέξη "spam" ως ενδεικτική ενός spam mail.

Δεν είναι και τόσο ηλίθιος ο λόγος ....

Δεν ξέρουν όλοι οι άνθρωποι να πατάνε View Source/Headers, οπότε το να
μπεί ένα Spam "tag" στο Subject είναι ο πιο απλός τρόπος να υποψιαστεί
κάτι ο καθένας μας ...

> Την έχω πατήσει έτσι για
> αυτό στο λέω. Είχα στείλει mail σε έναν καθηγητή μου με subject που
> περιείχε τη λέξη spam και μου έλεγε πως δεν το είχε λάβει. Τελικά
> ήταν στο junk mail του...

Κάτι που είναι πολύ λογικό. Όπως για παράδειγμα αν ήθελες να μιλήσεις
μέσω εμαιλ για βιάγκρα, δε νομίζω να το έβαζες και στο subject ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)